Afise publicitare


AFISE PUBLICITARE
&
POSTERE PERSONALIZATE


tipar offset si digital


Afise publicitare

Reclama  cu impact – Afișele au fost alegerea preferată pentru publicitate, de la concerte la restaurante și evenimentele din comunitate. Este evident cel mai bun si la indemana mijloc pentru evenimete cu viata scurta, cum  ar fi spectacole, concerte sau promovari.
Dar nu toate afisele au acelasi rezultat si impact. Sunt doua criterii semnificative care influenteaza acest lucru.

DESIGNUL

Un design de afis impresionant va poate transforma evenimentul sau promovarea intr-un magnet de actiune pozitiva, in timp ce un design de afis lipsit de idee si lumiina, sigur nu va avea rezultat. UMC tipografie bucuresti va pune la dispozitie prin departamentul de grafica publicitara servicii specializate de conceptie si creatie grafica in standarde tipografice.

TIPARUL

In al doilea rand dar nu ultimul, pregatirea pentru  DTP – PREPRESS  –  TIPAR OFFSET  trebuie sa fie calibrata ca un tot unitar. De aceea se recomanda ca designul, conceptia sa fie lucrata in norme tipografice cu oameni care stiu ce inseamna tiparul. Acet lucru va conduce la realizarea unor lucrari de calitate fara pierderi mari, deci cu un cost mai scazut. Umc tipografie bucuresti are posibilitatea sa tipareasca afise publicitare la dimeniune maxima 50×70. Avem un Roland 50×70 si un HEIDELBERG Speedmaster SM52 de ultima generatie.

Postere personalizate

Posterele sun in mare parte unicate pe care oamenii isi doresc sa le aiba in casa sau la birou. ele sunt legate de o pasiune, de familie, de un eveniment sau un colaj cu toate acestea. Posibilitatile sunt nelimitate. Vezi mai multe pe pagina postere personalizate.




Criterii DESIGN



Inainte de a începe să concepeti posterul, este important să știți cu va adresati. Dacă nu știți cine este publicul dvs. țintă, nu veți putea crea un design care să se simtă autentic și si cu impact pentru ei.


Indiferent dacă faceți publicitate pentru deschiderea unui nou magazin, o strângere de fonduri pentru comunitate sau organizati un eveniment, clarificarea mesajului trebuie să fie în partea de sus a listei de priorități si in concordanta cu publicul tinta.

Dacă doriți să proiectați un poster de succes, trebuie să definiți cum veți măsura succesul.



Este foarte important să vă definiți bugetul din timp. Acesta determină câte postere puteți imprima, ce tip de imprimare ar trebui să utilizați, cele mai bune opțiuni de cerneală și hârtie …, sunt informații pe care trebuie să le cunoașteți înainte de a începe.


Pentru afise publicitare de impact, grafica trebuie sa respecte criterii clare. Apelati la servicii de grafica publicitara profesionale.

Evaluati si TIPARITI


Este timpul să examinați proiectul final al posterului și să vedeți dacă trebuie să faceți modificări înainte ca afișul să intre la prepress si sa fie pregatit de tipărit.

Intreaba-te:

  • Acest design atrage atenția?
  • Mesajele mele vin tare și clar?
  • Poți să înțelegi în mod clar CTA-ul (call to action), mă inspiră acest design să vreau să îl urmez ?
  • Aspectul general al acestui poster se simte în marcă?


Nu toate masinile de tiparit sunt la fel, nici cele de aceeasi marca. Asta pentru ca sunt mecanisme sofisticate si conteaza foarte mult cum sunt reglate pentru tipar. Deasemena influenteaza si factorul uman, experienta tipografului. O masina de tparit de primă clasă va furniza postere incredibil de bine tipărite, în timp masina de tiparit mai veche sau neintretinuta va furniza afise de proasta calitate


În continuare, trebuie să discutati cu cei de la tipografie ce fel de solutii recomanda pentru scopul dvs.  și pentru bugetul dvs. Lucrurile pe care va trebui să le alegeți includ:

  • Ce fel de hârtie să folosiți (carton, carton, hârtie etc.)
  • Ce greutate de hârtie
  • Finisajul posterului (mat, semilucios, lucios etc.)
  • Elemente de tipar auxiliare (plastifiere, folio, lac UV selectiv)



Fiti foarte atent si urmariti fiecare detaliu, de la corectitudinea exprimari, ortografie, pana la culori si alte detalii inainte de a semna sau a da acceptul pentru tipar.


This website uses cookies.